عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 59
:: باردید دیروز : 4124
:: بازدید هفته : 4322
:: بازدید ماه : 8349
:: بازدید سال : 22261
:: بازدید کلی : 206738

RSS

Powered By
loxblog.Com

ویندوز هولوگرافیک؛ اعجاز مایکروسافت در خلق هولوگرام
جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 17:17 | بازدید : 2106 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز10 , ویندوز , windows10 , windows 10 , hololense , holo lense , هولولنز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انتشار اولين ويديوي کار با آيفون 5C
سه شنبه 12 شهريور 1392 ساعت 11:28 | بازدید : 3059 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 اگر این کلیپ کوتاه واقعی باشد، اولین ویدیوی Hands on آیفون رنگارنگ اپل به شمار می رود که در آن کار با سافاری iOS 7 دیده می شود.البته این احتمال هم هست که فرد یا افرادی با استفاده از بدنه های دست ساز این ویدیو را جعل کرده باشند. در نتیجه، نمی شود با اطمینان سخن گفت ولی در کل، دستگاهی که در تصویری می بینیم سریع و چالاک می نماید.

 

 

منبع: Gadget news



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , MEGA CLIP , ,
:: برچسب‌ها: iphone , iphone 5 , iphone5 , iphone 5c , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
عجیب ترین کارواش جهان با قیمت های باورنکردنی !
دو شنبه 10 تير 1392 ساعت 9:28 | بازدید : 2819 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 به تازگی در اسکاتلند یک کارواش خاص تاسیس شده است که مبالغ باورنکردنی از صاحبان خودرو دریافت می کند. این کارواش برای یک شست شوی کامل هزینه ای نزدیک به 150 هزار دلار دریافت می کند که هم قیمت یک خودروی اسپرت

است.

عجیب ترین کارواش جهان با قیمت های باورنکردنی !+ تصاویر

 

"پاول ویلکینس" که صاحب این کارواش است در مورد قیمت بالای شست شو اینگونه توضیح می دهد که این کارواش برای رانندگان ساده ساخته نشده است بلکه برای افرادیست که کلکسیون هایی از خودروهای قدیمی را نگه می دارند و نمی

خواهند ذره ای کثیفی روی خودرویشان باشد.


عجیب ترین کارواش جهان با قیمت های باورنکردنی !+ تصاویر

این کارواش آخرین سیستم های شست شو را در اختیار دارد و همچنین برای آنکه آسیبی به خودروهای گران وارد نشود در اتاقک های مخصوص آن ها را نگه داری می کنند. صاحب کارواش می گوید سالانه شاید سه خودرو را با این قیمت

بتوانیم بشوییم.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اتومبیل , تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
هواپیماهای nasa
شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 13:20 | بازدید : 1368 | نوشته ‌شده به دست khashayar Safdari | ( نظرات )

 

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , etc pics , ,
:: برچسب‌ها: nasa , هواپیما , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب ...
معرفی آیفون ۵: باریک‌تر و کشیده‌تر، با همان ظاهر قبلی
شنبه 25 شهريور 1391 ساعت 20:37 | بازدید : 776 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 بعد از اتمام بخش اول کنفرانس، نوبت به سوگلی اپل می‌رسد که دو سال تمام همه را منتظر خود گذاشته است. تیم کوک بعد از ارائه آمارها به پایین صحنه می‌رود و مدیر بازاریابی جهانی اپل در صحنه حاضر می‌شود. با کم‌ترین مقدمه‌ چینی، نوبت به معرفی آیفون ۵ می‌رسد؛ آیفونی که می‌خواهد دل همه شیفتگان اپل را بدست بیاورد. اسلاید‌ها پخش می‌شود و از آیفون جدید رونمایی می‌شود؛ همان چیزی که انتظارش را داشتیم، شایعات کاملا به حقیقت پیوسته بودند. یک آیفون ۴ اینچ کشیده که نسبت ۱۶:۹ دارد و روح جاودانه استیو جابز را از خود رانده است.

iPhone5_0190-(1).jpg

طراحی

در آیفون ۵، خبری از بدنه بی‌کیفیت و پلاستیکی نیست. سرتاسر آیفون از آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. این مدل ۱۸٪ باریک‌تر از برادر بزرگتر خود یعنی آیفون 4S است و عرض ۷.۶ میلی‌متری دارد. مسئولان اپل مدعی بودند که آیفون ۵، نازک‌ترین اسمارت‌فون دنیا است اما ظاهرا از تولیدات شرکت موتورولا خبر نداشتند، چرا که آن شرکت هم یک گوشی با قطر ۷.۱ میلی‌متر تولید کرده بود (دروید رازر). در آیفون جدید یک صفحه نمایش ۴ اینچی در انتظار شماست که نسبت ۱۶:۹ دارد و ممکن است انگشت شصت دست افرادی که انگشت‌های کوچک دارند، همانند سابق به بالاترین نقطه صفحه نرسد. این مدل ۲۰٪ سبک‌تر شده، وزن ۱۱۲ گرمی دارد و  طراحی آن بر پایه آیفون ۴ است.

سخت‌افزار

از طراحی تقریبا تکراری آیفون ۵ که بگذریم، سخت‌افزار سرگرم کننده‌ای در انتظار ما خواهد بود. در قلب این تلفن هوشمند پردازنده A6 جای گرفته که سرعت آیفون جدید را دوبرابر می‌کند. دوربین همان ۸ مگاپیکسل باقی مانده اما به لطف فناوری‌های جدیدتر، سرعت عکاسی ۴۰٪ بیشتر شده و با کمک فیلترهای هوشمند، می‌توانید تصاویر زیباتری بگیرید. فناوری iSight در آیفون به شما کمک می‌کند تا علاوه بر این قابلیت‌ها، در نور کم هم بتوانید تصاویر خوبی را شکار کنید. نکته جالب توجه در دوربین آیفون ۵، اضافه شدن فناوری پانوراما است که اپل از اضافه کردن آن در نسخه‌های قبلی اجتناب می‌کرد.

iPhone5_0283-(1).jpg

سوالی که در ذهن بسیاری از توسعه دهندگان و کاربران اپل ایجاده شده بود، نسبت ۱۶:۹ در صفحه و مشکلاتی که ممکن است ایجاد کند. اپل در این رابطه توضیح داد که اپلیکیشن‌های فعلی  مشکلی نخواهند داشت و با اضافه کردن نوار مشکی در کنارهای صفحه، این چالش از پیش رو برداشته می‌شود. اپل با این کار خود نشان داده که برای حل مشکلات، راه‌‌حل‌های آسان زیادی وجود دارد و نیازی به تحلیل‌های پیچیده فنی نیست؛ صرفا یک ستون مشکی وارد می‌شود و کل نگرانی نسبت ۱۶:۹ را از بین می‌برد، جدا که اپل نوآورانه کار می‌کند!

تعداد پیکسل در هر اینچ (ppi) آیفون، ۳۲۶ است و طبق گفته مسئولان اپل، برترین صفحه نمایش دنیا از آن آنهاست. یکی دیگر از قابلیت‌های آیفون که در نسخه جدید طبق انتظارات به آن اضافه شده، پشتیبانی از شبکه نسل چهارم است که از جمله مزیت‌های آن می‌توان به یکپارچگی چیپ‌های به کار رفته در آن اشاره کرد. همچنین وای-فای آیفون ۵ بهبود یافته و سرعت دریافت/ارسال اطلاعات بیشتر شده است. از جمله بهبودهای دیگر در آیفون جدید، تغییر میکروفون‌ها است که علاوه بر کاهش نویز، تجربه بهتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

iPhone5_0204-(1).jpg

با توجه به اینکه سرعت کارت گرافیک همانند پردازنده دوبرابر شده، امکان انجام بازی‌ها به شکل بهتری وجود دارد، به طوری که توسعه‌دهندگان نسخه جدید بازی‌های محبوب را با جزییات کامل و محیط پویا‌تر آماده کرده‌اند. در آخر هم از کانکتورهای آیفون ۵ رونمایی شد که lightning نام دارد و ۸۰٪ کوچک‌تر از مدل‌های قدیمی ۳۰ پینی است. اپل قول داده است که یک مبدل برای این کانکتور عرضه کند تا کاربران مدل‌های قبلی هم بتوانند از این کابل‌های جدید استفاده کنند. همچنین میزان عمر باتری برای مکالمه در شبکه LTE/3G حدود ۸ ساعت خواهد بود. 

قیمت و زمان عرضه

در رابطه با قیمت آیفون ۵ در فروشگاه‌ها و بدون قرار داد اپراتوری، صحبتی به میان نیامد اما مدل‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگ با قرارداد اپراتوری به ترتیب ۱۹۹، ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. همچنین آیفون ۴ با ظرفیت ۸ گیگ و با قرارداد اپراتوری به صورت رایگان عرضه می‌شود و مدل 3Gs هم رسما از خط تولید اپل خارج می‌شود. آیفون ۵ از ۱۴ سپتامبر (فردا) پیش‌ فروش شده و تا ۲۴ سپتامبر در اکثر کشورهای اروپایی در دسترس خواهد بود. همچنین تا قبل از انتهای سال ۲۰۱۲ میلادی، شاهد عرضه آیفون ۵ در ییش از ۱۰۰ کشور خواهیم بود.



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: A6 , apple , iphone 5 , آیفون , آیفون جدید , آیفون۵ , استیو , اپل , تیم‌کوک , مک ,
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
اولین عکس
یک شنبه 5 شهريور 1391 ساعت 1:43 | بازدید : 1015 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

 megaweb:از اولین عکسی که در دنیا ثبت شد تا امروز که عکاسی به سادگی فشردن یک دکمه شده است، نزدیک به دو قرن و نیم می‌گذرد از لحظه‌ای که دریچه‌ای جدید به دنیای خاطرات و لحظات ما باز شد.

عکس زیر اولین عکس جهان است که در سال 1826 توسط عکاس فرانسوی «ژوزف نیسه فور نیپس» ثبت شد، او این عکس را در طی هشت ساعت با فرایندی که آن را «هلیوگرافی« نامید، ثبت کرد.

 


 


اما پس از ثبت اولین عکس، مشتاقان عکاسی باید نیم قرن منتظر می‌ماندند تا بتوانند اولین عکس رنگی را در قاب عکس و آلبوم‌های خود داشته باشند. تصویر زیر که اولین عکس رنگی تاریخ است در سال 1872 توسط «لوئیز دوکس دو هارون» در فرانسه ثبت شد.

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
:: برچسب‌ها: قدیمی , عکس , سیاه سفیدورنگی ,
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
دانلود ويندوز ٨ enterprise نسخه نهايى.
جمعه 3 شهريور 1391 ساعت 12:7 | بازدید : 2434 | نوشته ‌شده به دست Behrad davoudi | ( نظرات )

 

ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید. 

محتویات این بسته عبارتند از:
- نسخه Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 (نسخه 32 بیتی و 64 بیتی)
- فیلم آموزش امکانات جدید ویندوز 8
- نرم افزار ها و ابزار لازم در ویندوز 8
- و ...

به دلیل اینکه این ویندوز به تازگی عرضه شده است هنوز کرک 100% درستی ندارد، شما می توانید با سفارش دادن این ویندوز و نصب آن در کنار ویندوز اصلی سیستمان تا آمدن کرک، با ویژگی های جدید این ویندوز آشنا شوید، به محض انتشار کرک، آن را به صورت رایگان می توانید از اینجا دریافت نمایید.



ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.
نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.

رابط کاربری مترو:
ویندوز ۸ رابط کاربری جدید بر پایهٔ زبان طراحی مترو مایکروسافت را به کار خواهد گرفت، مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند) که در صفحه شروع(Start Screen) نمایان می‌شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می‌باشد. هر کدام از آن کاشی‌ها یک برنامه را نشان می‌دهد و قادر خواهد بود که اطلاعات مرتبط مانند تعداد پیام‌های خوانده نشده برای یک برنامهٔ رایانامه و یا درجه حرارت آب و هوا را نشان دهد. سبک مترو برنامه‌های کاربردی را تمام صفحه اجرا می‌کنند و می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین یکدیگر از قرارداد(Contracts) استفاده کنند. آن‌ها از طریق فروشگاه ویندوز(Windows Store)در دسترس خواهد بود.برنامه‌های سبک مترو با Windows Runtime platform جدید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سی++، ویژوال بیسیک،سی شارپ و اچ تی ام ال/جاوااسکریپت توسعه یافته‌اند.

محیط سنتی دسکتاپ برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ به عنوان نرم افزار مترو تلقی می‌شود. و همچنین دکمه شروع(Start) از نوار وظیفه حذف شده‌است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین ظاهر می‌شود. همچنین نوار چارم(Charm Bar) اضافه شده‌است، هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می‌کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده‌است.

فروشگاه ویندوز:
فروشگاه ویندوز پلت فرم آینده توزیع دیجیتال توسط شرکت مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه های کاربردی سبک مترو ویندوز ۸ توسعه یافته است. فروشگاه ویندوز همچنین اجازه خواهد داد که توسعه دهندگان برنامه های کاربردی دسک تاپ خود را تبلیغ کنند.در فروشگاه ویندوز هر دو برنامه کاربردی رایگان و پرداختی موجود است.برنامه های پرداختی در محدوده قیمت ۱٫۴۹ دلار تا ۹۹۹٫۹۹ دلار می باشد.برنامه نویسان و توسعه دهندگان نیز می توانند برنامه های آزاد و آزمایشی را ارائه کنند.فروشگاه ویندوز همزمان با ویندوز ۸ نسخه مصرف کنندگان که در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۱۲ منتشر شد،دردسترس قرار گرفت.توسعه دهندگان و برنامه نویسان از ۳۸ کشور می توانند برنامه های کاربردی برای ویندوز فروشگاه ارسال کنند.این برنامه هم اکنون از ۱۰۹ زبان پشتیبانی می کند.البته این در ایران در دسترس نیست.

مایکروسافت، فروشگاه ویندوز را در ویندوز ۸ تایید کرده‌است. به‌ مانند مرکز نرم‌افزار اوبونتو و فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی مترو شکل خودشان را بر روی وسایل جانبی ویندوز ۸ انتشار دهند. فروشگاه ویندوز همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی Win32 یا «دسکتاپ قدیمی» را نیز انتشار دهند، اگرچه فروشگاه فقط پیوندها به وب‌گاه‌های برنامه را آماده می‌کند.

ویژگی های جدید ویندوز 8:
- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- حذف دکمه استارت
- مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- بوت سریع هیبریدی
- Task Manager(برنامه مدیریت وظیفه) جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARMعلاوه بر اینتل و AMD
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه(اولیه)
- سیستم پرونده جدید REfs
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک(NFC)
- بوت امن
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس۲۰۱۰
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD
- نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارا قابلیت آنتی ویروس است، که مشابه نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز عمل می‌کند و پیش بینی می‌شود جایگزین این نرم افزار شود
- اضافه شدن ویژگی ایمنی خانواده(Family safety)که به والدین این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را در اینترنت نظارت و کنترل کنند و همچنین از فرزندان خود محافظت کنند و رایانه ی آنان را کنترل کنند
- چند وظیفگی جدید

ویژگی های حذف شده در ویندوز 8:
- نوار دستور(command bar)جایگزین نوار ریبون(Ribbon UI) شده‌ است.
- ویندوز مدیا سنتر در تمام نسخه‌های آن حذف شده اما به عنوان یک افزونه (add-on)در دسترس است
- ویندوز مدیا پلیر از پخش دی وی دی پشتیبانی نمی‌کند، اگر چه ویندوز مدیا سنتر اگر جداگانه خریداری شود هنوز پخش می‌کند
- دکمه شروع(Start button) حذف شده، اگرچه هنوز به عنوان یک نقطه حساس در پایین سمت چپ صفحه در دسترس است
- دکمه نمایش دسکتاپ در نوار وظیفه دیده نمی‌شود، اما هنوز با کلیک کردن در گوشه پایین سمت راست صفحه فعال می‌شود
- رابط کاربریآئرو ویندوز(Aero)که در ویندوز ویستا و ویندوز ۷ وجود دارد در ویندوز ۸ حذف شده‌است
- صفحه آبی مرگ که اطلاعات فنی درباره خطایی که باعث توقف سیستم عامل شده را نشان می‌داد ساده تر شده‌است

نرم افزارهای ویندوز 8 چطور کار خواهند کرد؟

مایکروسافت اعلام کرده که نرم افزارهایی که خود برای ویندوز 8 ساخته است همگی مبتنی بر فناوری های وب یعنی HTML5 و JavaScript هستند. این نرم افزارها شباهت زیادی به نرم افزار تبلت ها دارند. بعنوان مثال نرم افزار آب و هوا، پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را تا 5 روز آینده نمایش می دهد. خبر خوان نیز اخبار مختلف را به همراه تصویر کوچک مربوطه نمایش می دهد. مایکروسافت علاوه بر این ها نسخه 10 مرورگر محبوب Internet Explorer را به نمایش گذاشت. IE 10 بطور کامل با تبلت ها سازگار شده است. مایکروسافت همچنین قصد دارد فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 را نیز راه اندازی کند ولی هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام نکرده است.

آیا نرم افزارهای فعلی ویندوز مانند آفیس و فوتوشاب نیز در ویندوز 8 اجرا خواهند شد؟
نرم افزارهای فعلی تحت سیستم عامل ویندوز نیز در ویندوز 8 کار خواهند کرد اما با صفحه لمسی تبلت ها سازگار نبوده و کارکردن با آنها در تبلت ها مشکل خواهد بود. نکته جالب در ویندوز 8 این است که کاربر می تواند نرم افزارهای قدیمی ویندوز را در کنار نرم افزارهای جدید HTML5/JavaScrip اجرا کند.



ویندوز 8 اینترپرایز (نسخه نهایی) - Windows 8 Enterprise x86/x64

ویندوز 8 اینترپرایز (نسخه نهایی) - Windows 8 Enterprise x86/x64

ویندوز 8 اینترپرایز (نسخه نهایی) - Windows 8 Enterprise x86/x64

ویندوز 8 اینترپرایز (نسخه نهایی) - Windows 8 Enterprise x86/x64

ویندوز 8 اینترپرایز (نسخه نهایی) - Windows 8 Enterprise x86/x64


حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster
RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit)
Hard disk space: 16 GB (32-bit) or 20 GB (64-bit)
Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device or higher
To use touch, you need a tablet or monitor that supports multitouch
To snap apps, you need a screen resolution of at least 1366 x 768



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , MEGA DOWNLOAD , ,
:: برچسب‌ها: خريد اينترنتى ويندوز ٨ , ,
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تصویری ۳۶۰ درجه و نادر از اسکله تفریحی کیش در یک روز ابری!
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 12:11 | بازدید : 789 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

برای دین تصویر  اینجا را کلیک  کنید.

 

MEGAWEB: اگر چه این روزها جنوب ایران در اوج گرمای خود به‌سر می‌برد و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که میل رفتن به سواحل مرجانی کیش را داشته باشد اما محمدرضا دومیری گنجی یکی از عکاسان جوان و البته خوش‌ذوق کشورمان تصویری ۳۶۰ درجه از اسکله تفریحی کیش را در اختیار ما قرار داده که جزیره کیش و خلیج همیشه فارس را در روزی ابری که کمتر مسافری شاید در کیش شاهد این صحنه باشد به تصویر کشیده است.

 

محمدرضا در این تصویر ۶۰ مگاپیکسلی از دوربین Canon 7D به همراه لنز فیش‌آی ۸ میلیمتری بهره برده است. این عکس در واقع ترکیب نهایی ۷ شات گرفته شده از اطراف, بالا, پائین است.

وی در خصوص این عکس می‌گوید: این تصویر در واقع یک تصویر اچ.دی.آر(High Dynamic Range) است که به همین دلیل برای هر شات از سه نوردهی متفاوت استفاده شده است. در شات‌های این تصویر, برای ثبت آسمان و جاهای پر نورتر از نوردهی با زمان کمتر استفاده شده و از نوردهی متوسط برای نور متوسط و فضای کلی عکس و از نورگیری زیادتر که جاهای تیره و سایه‌ها را پوشش میدهد بهره گرفته‌ام. در واقع بازده نوری که یک عکاس در عکس عادی می‌تواند ثبت کند بسیار کم بحساب می‌آید اما با این روش بازده نور را به آنچه که واقعا چشم می‌بیند نزدیک می‌کنیم.

وی با اشاره به مساله زمان و مکان مناسب برای عکاسی می‌گوید: با دیدن این ابرهای زیبا که در کیش هر چند ماه یک‌بار پدیدار میشوند به سرعت شروع به عکاسی کردم و همین طور عکس‌ها را به فاصله کوتاهی پس از هم و به سرعت گرفتم تا ابرها با وجود سرعت بالا در جای خود تقریبا ثابت مانده و در عکس بعدی تغییر جا ندهند.

این عکاس خوش‌ذوق کشورمان اگر چه این تصویر را به همان دلیل که ذکر کرده به سرعت گرفته است اما ۴ تا پنج ساعت وقت برای چسباندن و فرایند تلفیق ۳ نوع نوردهی مختلف در تصاویر وقت صرف کرده تا نهایتا عکسی با حجم ۴۰۰ مگابایت ( با فرمت tiff) بدست بیاید.

نکته جالب در این تصاویر ارتفاع مناسب ۴ متری از سطح زمین است که محمدرضا دلیل آن را این طور بیان می‌کند که برای هر کدام از شات‌ها سه پایه را تا آخر باز کرده و روی دستم گرفتم و تا جای امکان آن را بالا نگه داشتم و چون اولین تجربه‌ عکاسی‌ام در کیش نبود, خیلی از شرایط برای من آشنا بود و قبل از شروع عکاسی تصویر ذهنی از اینکه چه می‌خواهم را داشتم.

سایر آثار ۳۶۰ درجه محمدرضا دمیری گنجی را می‌توانید در سایت او ببینید که از جمله آنها می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

تصویر ۳۶۰ درجه از میدان آزادی تهران

تصویر ۳۶۰ درجه از مسجد وکیل شیراز

تصویر ۳۶۰ درجه از نارنجستان شیراز

تصویر ۳۶۰ درجه از سی‌وسه پل اصفهان

برای این عکاس خوب کشورمان آرزوی موفقیت داریم. اگر شما هم تجربه عکاسی خوبی در این زمینه‌ها دارید می‌توانید ما را در جریان بگذارید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ژاپنی‌ها «آر.پی.جی ۷» مخصوص آب‌بازی عرضه کردند!
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 12:1 | بازدید : 763 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: کودکی, نوجوانی و حتی جوانی ما پر از رویای بازی و فعالیت استو از ابتدا در تابستان‌های ما آب‌بازی نقش خاطره‌انگیزی داشته است اگر چه در جوانی‌امان, این بازی گاهی ما و اطرافیانمان را به دردسر انداخته و حتی در جامعه با محدودیت‌هایی روبرو شده‌ایم اما همچنان دلچسب‌ترین بازی تابستانی ایرانی‌ها همین آب‌بازیست.

اینها را در ابتدا گفتم تا بگویم شاید این بازی تنها برای ایرانی‌ها انقدر خاطره‌انگیز نیست چرا که اخیرا ژاپنی‌ها در ادامه روند تولید سلاح‌های گوناگون برای لذت بردن از این بازی, یک اسلجه آر.پی.جی ۷ را نیز به مجوعه وسایل آب‌بازی اضافه کرده‌اند.

شرکت ژاپنی مارودای اسلحه اسباب‌بازی آر.پی.جی ۷ را که به گلوله‌ها و یا بهتر بگویم موشک‌های پر از آب مجهز می‌شود با قیمت ۳۶۳ دلار روانه بازار کرده است. البته این مجموعه در قالب یک کیت به شما عرضه می‌شود تا شما سلاح خود را با دست خودتان بسازید.

پس از ساختن اسلحه کافیست موشک‌های آن را با آب پر کنید و قسمت لانچر موشک را نیز با استفاده از تلمبه با هوا پرکنید تا دقیقا نقش یک موشک واقعی را برای شما ایفا کند. در کیت به فروش رفته از طرف شرکت مبه تعداد کافی موشک در اختیار شما قرار گرفته تا زرادخانه خود را آماده کنید.

انتظار می‌رود این اسباب‌بازی تنها توسط بزرگسالان و افراد بالای ۱۸ سال مورد استفاده قرار گیرد. وقتی می‌گویم انتظار می‌رود یعنی هیچ جای امیدی نیست که توسط کودکان استفاده نشود! به نظر ما که هیچ جای امیدی برای عدم استفاده در سن پائین‌تر وجود ندارد! اگر در ایران هستید احتمالا چند وقت دیگر شاهد نسخه‌های چینی آن در بازار ایران خواهید بود و یا شاید همین الان!



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تماشای برخورد رعد و برق با زمین!(فیلم کوتاه)
شنبه 28 مرداد 1387 ساعت 12:1 | بازدید : 784 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 تماشای برخورد رعد و برق با زمین با سرعت ۷۲۰۷ فریم بر ثانیه!

 

MEGAWEB: به نظر شما یک تندر یا رعد و برق چقدر می‌تواند سریع باشد؟ در واقع رعد و برق‌ها به همان اندازه که سریع حرکت می‌کنند و انسان‌ها قادر به تماشای انها نیستند همان‌قدر هم با سرعت خود انسان‌ها را ناتوان از تشخیص و پیش‌بینی مسیر حرکت خود می‌کنند.

رعد و برقی که در حال تماشای ویدیو آن هستید آن قدرها هم سریع حرکت نمی‌کند یا لااقل این ویدیو باکیفیت ۷۲۰۷ فریم بر ثانیه این موضوع را برای شما آسان کرده است. مقدار زمان رخداد این تندر را در پائین این ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای می‌توانید بخوانید: بله کمتر از یک ثانیه!

 

در این تصاویر ویدیوئی شاهد آن هستیم که تنها ۰.۰۱۵ ثانیه  پس از شروع ایجاد تندر که در این تصویر ویدیوئی سه ثانیه به طول می‌انجامد تندر به زمین برخورد می‌کند و در واقع کانالی را برای انتقال بار به روی زمین و بازگشت آن به فضا ایجاد می‌کند! این‌گونه تندرها از جمله خطرناکترین آنها هستند که آرزو می‌کنیم بر سر هیچ جنبنده‌ای فرود نیایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , MEGA CLIP , ,
:: برچسب‌ها: تماشای برخورد رعد و برق با زمین , رعد , برق , رعد و برق , ,
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
بهترین گوشی های دو سیم کارتی
پنج شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 13:46 | بازدید : 724 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

گوشیهای وجود دارند که در آن واحد میتوانند به ۲ شبکه حامل متصل شوند، این مدل گوشیها مدت‌ها است  که به بازار آماده اند، حتی مارک‌های محلی و ناشناس پرطرفدار هم در بین آنها دیده میشود که ممکن است هیچ وقت نامی‌ از آنها نشنیده باشید.

اگر شما جز آن دسته از کسانی‌ هستید که می‌خواهید ۲ شمارهٔ مجزا، یکی‌ برای دوستان و خانواده و دیگری برای کار داشته باشید، استفاده از یک گوشی معقول دو سیم کارتی ، راه نجات شما می‌باشد.

به همین دلیل ما چند نام تجاری گوشیهای ۲سیم کارتی را با ویژه گیهای آنها جمع آوری کردیم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

۱- Sony Xperia tipo dual

این گوشی مناسب برای کسانی‌ است که برای اولین بار از گوشیهای هوشمند آندروید استفاده میکنند. شایان ذکر است این همان Xperia tipo مجهز به باتری ۱،۵۰۰میلی‌ آمپر و عمر باتری ۲۴ ساعت استفادهٔ مداوم است. (به گفته سونی)

این مدل دو سیم کارتی، صفحه نمایش ۳.۲ اینچی‌ ضدّ خش دارد و در داخل نیز شامل یک پردازندهٔ تک هسته‌ای ۸۰۰Mhz است. این مدل همچنین دارای یک دوربین ۳.۲ مگا پیکسلی در پشت است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Sony Xperia tipo dual

۲- HTC Desire V

این مدل، اولین گوشی HTC است که قابلیت دو سیم کارتی دارد. مزیت این گوشی وجود آندروید بستنی حصیری بر روی آن است. این گوشی علاوه بر صفحه نمایش ۴ اینچی‌ و پردازندهٔ ۱GHz ، یک دوربین ۵ مگا پیکسلی هم دارد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

HTC Desire V

۳- Samsung Galaxy Y Pro DUOS

این مدل دو سیم کارتی ، علاوه بر کیبورد QWERTY یک دوربین هم در جلو دارد. صفحه نمایش ۲.۶ اینچی‌، پردازندهٔ ۸۳۲MHz ، دوربین عقب ۳.۲ مگا پیکسلی و آندروید نان زنجفیلی از ویژگی‌های دیگر این مدل است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y Pro DUOS

۴- Samsung Galaxy Y DUOS

این مدل دو سیم کارتی همان مدل اولیهٔ Galaxy Y با صفحه نمایش بزرگتر ۳.۱۴ اینچی‌ و دوربین ۳ مگا پیکسلی می‌باشد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y DUOS

۵- Samsung GALAXY Ace DUOS

این مدل دو سیم کارتی که آندروید نان زنجفیلی دارد، دارای صفحه نمایش بزرگتر ۳.۵ اینچی‌ و دوربین ۵ مگا پیکسلی است. پردازندهٔ ۸۳۲MHz ، حافظه داخلی‌ ۳GB و RAM ۵۱۲MB از دیگر ویژگی‌‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung GALAXY Ace DUOS

۶- Nokia Asha ۲۰۰

این مدل دو سیم کارتی با صفحه کلید QWERTY مخصوص طرفداران پیام کوتاه است. صفحه نمایش ۲.۴ اینچی‌ و دوربین ۲ مگا پیکسلی، دسترسی‌ آسان به شبکه‌های اجتماعی و سیستم پیام فوری از ویژگی‌‌های دیگر آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 200

۷- Nokia Asha ۳۰۵

این مدل مناسب قیمت دو سیم کارتی دارای صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی‌، پردازندهٔ ۱GHz و دوربین ۲ مگا پیکسلی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 305

۸- ViewSonic ViewPhone ۳

این مدل دو سیم کارتی، آندروید نان زنجفیلی دارد. صفحه نمایش لمسی ۳.۵ اینچی‌، دوربین ۵ مگا پیکسلی، پردازندهٔ ۸۰۰MHz و RAM ۵۱۲MB از دیگر ویژگی‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

ViewSonic ViewPhone 3

۹- Nokia Asha ۲۰۲

این مدل، دو سیم کارت مدل گوشیهای سری ۴۰ است با صفحه نمایش لمسی  ۲.۴ اینچی‌ و دوربین ۲ مگا پیکسلی.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 202

۱۰- Acer Liquid Gallant Duo

این مدل دو سیم کارتی Acer با آندروید بستنی حصیری است که به زودی قبل از ۸ آگوست به بازار خواهد آمد. هرچند اظهار نظر راجع به عملکرد آن خیلی‌ زود است اما با ویژگی‌ها و قیمت مقرون به صرفه‌ای که اعلام شده، می‌توان آنرا جز برترین گوشیهای دو سیم کارتی به حساب آورد.

پردازندهٔ ۱GHz ، دوربین ۵ مگا پیکسلی، حافظه داخلی‌ ۴GB ، صفحه نمایش لمسی ۴.۳ اینچی‌،  RAM ۱GB از ویژگی‌‌های اعلام شده برای این گوشی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Acer Liquid Gallant Duo

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تایپـوگرافی های جالبـی که با معنـای خـود ارتبـاط دارنـد
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 12:4 | بازدید : 765 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 


تایپوگرافی های بسیار زیبا و خلاقانه ای توسط هنرمند کره ای به نام Ji Lee طراحی شده است که ارتباط بسیار نزدیکی با معنای کلمات طراحی شده دارند. این هنرمند حدود صد کلمه را با استفاده از همین روش تایپوگرافی کرده که در کتابی به نام Word as Image به چاپ رسیده است.

 



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب ...
معرفی سرویـس ایمیـل جدیـد مایـکروسافـت
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 11:51 | بازدید : 647 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 www.Outlook.com

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در حالی که همه چیز در دنیای تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی تغییر می‌کند، ایمیل و کاربرد آن تا حد زیادی ثابت باقی مانده است. مطمئنا، گوگل هنگامی‌که جی‌میل را در سال ۲۰۰۴ معرفی کرد نقش مهمی را در بهبود شرایط ایمیل ایفا کرد، اما بسیاری از خدمات مبتنی بر مرورگر مانند Hotmail، یاهو و AOL به سختی تکامل یافته‌اند. در واقع، در چند سال اخیر در حساب کاربری یاهو، تنها رابط گرافیکی است که گاهی اوقات تغییر می‌کند.

هر چند مایکروسافت با عرضه Outlook.com جدید، تلاش خود را برای تغییر عقیده بالا نشان می‌دهد، جایی که به نظر می‌رسد در بسیاری از جهات موفق شده است. Outlook به عنوان جایگزین نهایی هات‌میل طراحی شده است. خدمات مبتنی بر مرورگر، یکپارچه سازی Sky Drive، شبکه‌های اجتماعی و تعداد زیادی از سیستم‌های جدید و آشنا. با وعده "ذخیره سازی" عملا به صورت نامحدود (خواهیم دید که چقدر موفقیت آمیز خواهد بود)، باید این سیستم بتواند انتظارات پرکارترین نویسندگان و مصرف کنندگان رسانه‌ها را برآورده سازد. من fi aowi چند روز با این پیش نمایش اولیه به سر بردم و اکنون از آنچه می‌بینم احساس رضایت می‌کنم. شلوغی و بی‌نظمی از هات میل رخت بر بسته و اثرات زیادی از نوآوری ویندوز ۸ به چشم می‌خورد، از وجود فونت‌ها تا حضور هاب مردمی. اگر شما نیاز به حساب ای‌میل رایگان جدیدی دارید، Outlook.com امکانات زیادی برای شما ارمغان می‌آورد و اگر مایکروسافت بتواند وعده‌های خود در مورد مسدود سازی هرزنامه و گسترش اسکایپ را عملی کند، احتمالا ارزش سوئیچ کاربران به این سیستم جدید را خواهد داشت.

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب ...
تمام تجهیزاتی که می‌توانند لذت داشتن iPHONE رادو چندان کند
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 15:55 | بازدید : 810 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 
MEGAWEB: یکی از تجهیزاتی که خیلی به کار آیفون‌دارها می‌‌‌آید، بلندگوهای مختلف است، چون عملا با داشتن یک بلندگوی خوب و یك آیفون می‌توانید یک دستگاه پخش کامل  موسیقی و صدا داشته باشید. در این شماره سعی کرده‌ایم چند بلندگوی مخصوص آیفون و  آیپد  را به شما معرفی کنیم و قابلیت‌های خاص هر کدام را برایتان شرح دهیم، البته در این بین برای یکنواخت نشدن مطلب چند وسیله كاربردی دیگر آیفون را نیز معرفی کرده‌ایم تا بتوانیم همه سلیقه‌ها را راضی نگه داریم.


كامپیوتری روی كفش و موبایل شما

iPod Nike

نایك با همكاری اپل این سنسور را طراحی كرده‌اند كه در بعضی از مدل‌‌های نایك جاسازی می‌شود، سنسور از طریق وایرلس به آیفون  متصل شده و زمان طی شده، مقدار كالری مصرف شده و مقداری كه دویده‌اید را برایتان مشخص می‌کند. یعنی می‌توانید در حال دویدن به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید و پس از تمام شدن آن زمان یا مسافت دویدن یا كالری مصرفی‌‌تان را بفهمید.




بلندگوی زنگ‌دار

House Party


شما می‌توانید با این بلندگو و به همراه دانلود نرم‌افزار رایگان SmartLink از AppStore، قابلیت‌های متنوعی را تجربه کنید، ‌اول اینکه آیفون شما تبدیل به کنترل از راه دور بلندگو می‌شود. دوم اینکه با رابط کاربردی بسیار راحت SmartLink زنگ ساعت خود را تنظیم کنید و به محض اینکه iPhone خود را روی بلندگو قرار دهید و SmartLink را به راه بیندازید، زنگ مورد نظر شما تنظیم می‌شود.

حدود قیمت:190 هزارتومان




اگر خوابتان خیلی سنگین است

iLuv

اگر خوابتان خیلی سنگین است و همیشه دیر سرکار خود حاضر می‌شوید و خواب می‌مانید، چاره کار اینجاست، این بلندگو یک صفحه لرزان  iLUV دارد که با یک ویبره ملایم ولی قابل توجه بالش شما را می‌لرزاند، خوش‌خواب‌ترین افراد هم با این ویبره از خواب بیدار می‌شوند. کافی است ساعت آیفون را تنظیم کنید، آن را در دستگاه قرار دهید و ساعت لرزان را زیر بالش خود بگذارید.

حدود قیمت: 85 هزارتومان




وقتی آیفون شما داد می‌زند
 
یادتان هست در کودکی وقتی می‌خواستیم داد بزنیم دست‌هایمان را مقابل دهانمان شبیه قیف می‌کردیم تا صدایمان بلندتر شود، این بلندگوی ساده آیفون از همین روش برای افزایش صدا استفاده می‌کند؛یعنی نیاز به چیزی ندارد و فقط با شکل خاصش باعث تقویت صدا می‌شود، جنس نرم و پلاستیکی آن نیز هرچقدر بالا و پایین شود هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد.




برای پوشش كل خانه

Lenco

این  سیستم صدا برای  اتاق نشیمن کاملا مناسب است چون هم ظاهر زیبایی دارد و هم بسیار پرقدرت است، در واقع sub-woofer همراه آن و 2 بلندگوی دوقلو که درون این گوی است، صدایی با کیفیت فوق​العاده تولید می‌کند، علاوه بر اینها iPod یا iPhone شما زمانی که روی این بلندگوست، شارژ هم می‌شود. بلندگوهای دوقلو، هرکدام 6 وات هستند و sub-woofer با 20 وات کار می‌کند. 

حدود قیمت: 350 هزارتومان




با چند  نرم‌افزار، بلندگوی همه کاره داشته ‌باشید

iLuv

این بلندگوی متفاوت به  شما این امکان را می‌دهد تا موزیک دلخواهتان را با صدای بلند گوش دهید. علاوه بر این می‌توانید iphone خود را روی آن بگذارید و به‌راحتی فیلم مورد علاقه خود را ببینید، همچنین می‌توانید برنامه‌های ساعت زنگدار، نمایشگر آب‌وهوا و نرم‌افزار پخش موسیقی را به صورت رایگان دانلود کرده و بلندگو  را به دستگاهی همه‌کاره تبدیل کنید.

حدود قیمت: 130 هزارتومان



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
:: برچسب‌ها: I PHONE , iphone , i phone , تجهیزات , iluv , lenco , housepartyipodnike , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخچه جیپ هـامر؛ از ابـتدا تا انـتها
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 14:52 | بازدید : 836 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

 

اتومبیل چند منظوره با قابلیت های بالا (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) یا به اختصار HMMWV یا هاموی (Humvee) اتومبیلی بادوام و قدرتمند نظامی است که این واژه برای اولین بار توسط کمپانی AM General مطرح شد. این اتومبیل نظامی جانشین شایسته ای برای جیپ هایی بوده كه تا قبل از ورود هاموی به بازار توسط ارتش آمریكا استفاده می شده است. اما مدت هاست که این اتومبیل چند منظوره نظامی با نام هامر در خیابان ها تردد می کند. تبدیل هامر به هاموی، تاریخچه ای پیچیده و تا حدودی قدیمی دارد.

 


 



 

تاریخچه
 


در سال 1977، ارتش آمریكا اعلام كرد كه اتومبیل های شهری مجهز به تجهیزات نظامی، پاسخگوی نیازهای نظامی نیستند. در سال 1977 كارخانه لامبورگینی مدل چیتا را تولید كرد تا مفاد قرارداد ارتش را به خود جلب كند. در سال 1979 میلادی، ارتش آمریكا تمامی مشخصات یک اتومبیل نظامی چند منظوره (هاموی) را كه مورد نیازش بود، به تصویب رسانید. در ماه جولای همان سال، شرکت AM General مقدمات كار طراحی اتومبیلی مطابق درخواست ارتش آمریكا را شروع كرد و در مدت تنها 11 ماه اولین نمونه اولیه آن به نام M998 تولید شد كه بلافاصله انجام آزمایش های گوناگون روی آن آغاز شد.
 

بقیه تاریخچه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اتومبیل , تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: هامر , تاریخچه , ابتدا تا انتها ,
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
:: ادامه مطلب ...
تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 11:48 | بازدید : 715 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 این مسجد در منطقه‌ای بزرگ میان دو پل «مصفح» و «مقطع» در مدخل جزیرهٔ أبوظبی قرار دارد. اگرچه ورود به مسجد برای نامسلمانان در امارات ممنوع است ولی این مسجد برای امکان بازدید گردشگران یک استثنا است.

روزانه ده‌ها زن غربی از مسجد شیخ زاید آل نهیان ابوظبی به عنوان سومین مسجد بزرگ پس از حرمین شریفین، بازدید می‌کنند که با توجه به اینکه این مسجد به روی غیرمسلمانان باز است، آنها هم به احترام مکان معنوی مسلمانان با پوششهای اسلامی یعنی یک عبای بلند مشکی و پوشش سر وارد این مسجد می‌شوند.

هزینهٔ ساخت این مسجد (دو میلیارد و ۱۶۷) میلیون درهم امارتی بوده‌است. اولین نماز در مسجد نماز عید قربان (عید الأضحی)، سال ۱۴۲۸ هجری قمری برابر با ماه دسامبر ۲۰۰۷ میلادی برگزار شد که هنوز اعمال بناء مسجد بطور کامل پایان نیافته بود. مساحت اجمالی مسجد (۴۱۲،۲۲) متر مربع است،

به غیر از دریاچه‌های اطراف خارجی مسجد. مسجد شیخ زاید، سومین مسجد جهان است از ناحیهٔ مساحت، ودهمین مسجد جهان از لحاظ حجم وبزرگی مسجد. در سال ۱۹۹۶ میلادی، بفرمان شیخ زاید بن سلطان آل نهیان حاکم وقت امارت ابوظبی دستور بنا این مسجد صادر شد. مسجد روی تپه أی به‌ارتفاع ۹ متر از سطح زمین بنا شده‌است.

 

 تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

 

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

 

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

 

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

 

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

 

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

 

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir

 

تو این مسجد آدم محو عبادت بشه یا معماریش ؟! + تصاویر www.taknaz.ir



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 11:28 | بازدید : 605 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

MEGAWEB:اقامتگاه و خوابگاه تایتجن در دانمارک میتواند بهترین خوابگاهی باشد که میتوانید تصور کنید. علاوه بر ظاهر بسیار شیک و مدرن طوری طراحی شده که برای دانشجویان بهترین فضا را مهیا کند. هر کدام از اتاق ها دارای امکانات کامل مانند سرویس های بهداشتی و سیستم تهویه است. این خوابگاه علاوه بر این دارای یک پارک فضای سبز مخصوص ، محلی برای مهمانی های دانشجویی کتابخانه ، اتاق موسیقی بهمراه تجهیزات موسیقی و سایر تجهیزات و امکانات میباشد.

 

یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir

 


 

2یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir


3یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir
 

7یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir


یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir 

یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir

13یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir8

       یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir  20

 

21یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir 

24یکی از مجهزترین خوابگاهای دانشجویی در دانمارک www.taknaz.ir



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
۱۰ بازی پارسی محبوب وب را بشناسید
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 10:23 | بازدید : 595 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

بازی های آنلاین نسل جدیدی و پیشرفته بازی های ویدیویی محسوب میشوند که تحت وب اجرا میشوند و دارای گرافیکی کمتری نسبت به بازی های ویدویی میباشند. هم چنین در این بازی ها به دلیل وجود محدودیت های اعمال شده در فضای مجازی ، کاربر کنترل کمتری بر روی روند بازی دارد.

بزرگترین مزیت بازی های ویدویی وجود کاربران حقیقی در طول بازی میباشد که با یک دیگر به رقابت میپردازند و هوش مصنوعی و بازیکنان تحت کنترل کامپیوتر در این بازی ها کمتر میباشد. در سال های اخیر با گسترش استفاده از اینترنت در کشور ایران و توجه بیشتر کاربران به این مسئله ، بازی های تحت وب بسیاری به زبان پارسی ایجاد شده اند. برخی از این بازی ها مشابه سازی شده نسخه خارجی میباشند که به زبان پارسی ترجمه شده و دارای مدیران پارسی زبان میباشد. برخی از این بازی ها نیز توسط هم وطنان عزیزمان طراحی و توسعه یافته اند که البته به خاطر کمبود امکانات و محدودیت های داخلی در این زمینه دارای کیفیت پایین تری نسبت به نسخه های خارجی میباشند. در ادامه قصد داریم ۱۰ بازی محبوب تحت وب که از زبان پارسی پشتیبانی میکنند را معرفی کنیم.

 

۱– تراوین (Travian)


 

محبوب ترین بازی سبک استراتژیک و تحت وب در میان کاربران پارسی زبان تراوین میباشد. در ابتدای بازی یک دهکده در اختیار کاربر قرار میگیرد و کاربر باید با تولید منابع و ساخت ساختمان های جدید جایگاه خود را در این بازی بدست بیاورد. افراد هر دهکده از یکی از نژاد های گول ، رومن و توتن میباشند. این بازی دارای ۱۵۰٫۰۰۰ بازیکن میباشد و به دلیل تعداد بالای بازیکنان دارای سرور های مختلف میباشد. هر سرور در حدود یک سال زمان میبرد و در آخر برنده سرور مشخص میگردد. بازیکنان در این بازی با ساخت نیرو باید به یک دیگر حمله کنند و برای از بین بردن دهکده های دیگر و بالا بردن رتبه خود تلاش کنند. علاوه بر نسخه داخلی ، تراوین دارای سرور جهانی نیز میباشد که بازیکنان از تمام کشور ها به رقابت با یک دیگر مشغول میشوند و دارای جایزه های بسیار ارزنده ای است.

9مورد دیگر در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: بازی , محبوب , بازی آنلاین , پرطرفدار , وب ,
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب ...
آیفون 5 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟
دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 14:15 | بازدید : 565 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 MEGA WEB: در مورد شکل ظاهری آیفون جدید و نام آن شایعات زیادی وجود دارد. در واقع همین حدس و گمان ها هستند که  محصولات اپل را تا این حد هیجان انگیز می کنند. حتی نمی دانیم شرکت اپل نام محصول جدید خود را چه خواهد گذاشت. با این حال در اینجا به بعضی خصوصیات احتمالی این گوشی های تلفن همراه اشاره می کنیم: 

 

 

شکل ظاهری


دو محصول اخیر اپل، یعنی آیفون S4 و آی پد جدید، بیشتر از اینکه انقلابی در محصولات اپل باشند، شکل تکامل یافته محصولات پیشین بودند. اپل حالا در موقعیتی قرار گرفته است که می تواند خلاقیت خود را به رخ مشتری ها بکشد. 

اپل تا به حال طراحی آیفون و صفحه ی 3.5 اینچی آن را تقریبا یکسان نگه داشته است. بسیاری معتقدند که آیفون بعدی، که با محصولاتی مانند سامسونگ گالکسی اس 3 و سایر محصولات 4 اینچی رقابت می کند، صفحه ای 4 اینچی خواهد داشت.

از آنجایی که اندازه صفحه آیفون تا به حال تغییر نکرده است، شاید بتوان این اقدام را تغییری کوچک در استراتژی های اپل، و نتیجه مستقیم ریاست تیم کوک دانست. 

در عین حال آیفون جدید به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید احتمالا باریک تر از آیفون های قبلی خواهد بود. این تکنولوژی به آیفون اجازه می دهد تا سنسورها لمسی را در داخل LCD قرار دهد و بدین ترتیب یک لایه از لایه های گوشی را حذف کند. 

از آنجایی که استفاده از شیشه در محصولات قبلی اپل موجب بروز مشکلاتی مانند ایجاد خش می شد، احتمالا پوشش این تلفن همراه هوشمند از جنس آلومینیوم خواهد بود.

ویژگی ها


گوشی جدید به کاربران اجازه خواهد تا با سرعت بیشتر (4 گیگ) داده ها را دریافت و یا جستجو کنند. با توجه به اینکه شارژ سایر محصولات اپل زود تمام می شود (و اپل در مورد آی پد جدید به این موضوع اعتراف کرده است) احتمالا باتری محصول جدید قوی تر خواهد بود. 

ویژگی دیگر گوشی آیفون جدید احتمالا "کیف پول دیجیتال" خواهد بود، بدین معنا که نرم افزاری بر گوشی نصب خواهد شد که به کاربران اجازه می دهد کارت های تخفیف، کارت های هدیه، بلیط های سینما و غیره را در یک نرم افزار قرار دهند. نقشه های اپل، که جایگزین نقشه های گوگل شده اند و نرم افراز ویدئو چت (فیس تایم) از ویژگی های دیگر آیفون 5 خواهند بود. 

مسلما بعضی از ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره شد در آیفون 5 وجود خواهند داشت، ولی بدون شک این محصول جدید ویژگی های دیگری نیز خواهد داشت که حتی به ذهن ما نمی رسند!



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
کوچکترین سلاح گرم جهان! +عکس
پنج شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 21:43 | بازدید : 571 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

 

این اسلحه واقعا واقعی و شلیک میکنه!

بقیه ی عکسها در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
:: ادامه مطلب ...
روش تشخیص گوشی اصلی از تقلبی
چهار شنبه 4 مرداد 1391 ساعت 19:49 | بازدید : 679 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 روش تشخیص گوشی اصلی از تقلبی www.taknaz.ir

 
اگر شماره های هفتم و هشتم 08 یا 80 باشد، گوشی شما در آلمان تولید شده است و کارکرد آن بدک نیست.
اگر شما دوست دارید که بفهمید گوشی تلفن همراه شما مال چه کشوری است و بدانید فروشنده سر شما را کلاه گذاشته یا نه و بدانید کارائی گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه حتما این مطلب را مطالعه کنید.

ابتدا کد #06#* (به ترتیب = ستاره مربع صفر شش مربع ) را وارد کنید

بعد از نوشتن کد ، شما عددی 15 رقمی (مانند زیر )خواهید دید.

43 4 5 6 6 1 0 6 7 8 9 4 3 5

- اگر شماره های هفتم و هشتم 02 یا 20 باشد، گوشی شما مونتاژ امارات متحده عربی است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم 08 یا 80 باشد، گوشی شما در آلمان تولید شده است و کارکرد آن بدک نیست.
- اگر شماره های هفتم و هشتم 01 یا 10 باشد، گوشی شما تولید فنلاند است و کارکرد آن خوب است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم 00 باشد، گوشی شما ساخت کارخانه اصلی و دارنده نشان (مارک) خود گوشی است و دارای بهترین کیفیت است.
- اگر شماره های هفتم و هشتم 13 باشد، گوشی شما مونتاژ کشور آذربایجان و کیفیت آن کمی پایین می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , علمی , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
خودرویی که هلیکوپتر می شود! +عکس
سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 23:49 | بازدید : 610 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

 یک طرح نوآورانه تبدیل خودروی سواری به هلیکوپتر است که توسط PAL-V طراحی شده است و احتمال داده می شود تا سال 2014 به تولید برسد.

تصاویری از این خودرو را میبینید.

 























 


:: موضوعات مرتبط: اتومبیل , تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
اتوبوسی در حال ورزش! +عکس
سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 23:20 | بازدید : 654 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

یک هنرمند با استفاده از یک اتوبوس قدیمی اقدام به ساخت مجسمه ای به شکل یک ورزشکار کرده است. این اتوبوس که در سال 1957 ساخته شده است، حالا به شکل ورزشکاری درآمده که در حال شنا رفتن است. این مجسمه به عنوان یادبودی از مسابقات المپیک لندن طراحی شده است.

این اتوبس دو بازوی بزرگ، یک موتور الکترونیکی و 6 تن وزن دارد و می تواند حرکاتی شبیه شنا انجام دهد. این هنرمند که از اهالی چک است می گوید "شنا رفتن برای همه ورزشکاران در هر رشته ای که باشند تمرینی مناسب به شمار می رود. در پادگان ها و زندان ها شنا رفتن حکم تنبیه را دارد. بنابراین این ورزش را می توان یک ورزش جهانی دانست."

 














 


 



:: موضوعات مرتبط: اتومبیل , تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
طراحی کمربند بادشدنی برای خودروهای لوکس
دو شنبه 2 مرداد 1391 ساعت 16:1 | بازدید : 582 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

شرکت خودرو سازی مرسدس بنز کمربند جدیدی برای خودروهای لوکس خود طراحی کرده است.

 این شرکت آلمانی در آستانه تولید این کمربندهای بادشدنی برای یک مدل از خودروهای لوکس این شرکت قرار دارد.مرسدس بنز با این کار پا چای پای شرکت خودروسازی ایتالیایی فورد می گذارد که این کمربندهای بادشدنی را نخستین بار در سال 2011 ارائه کرد و این فناوری را اکنون در تعدادی از مدل های خود به کار بسته است.این کمربند خودرو مانند کمربندهای معمولی بسته می شود اما زمانی که حسگرهای تصادف، ضربه شدیدی را از ناحیه جلوی خودرو تشخیص دهند این کمربند توسط یک ژنراتور گازی، باد می شود.


 

در این حالت حجم کمربند به سه برابر حالت معمولی می رسد و سطح وسیع تری را فراهم می کند تا نیروی وارد شده به قفسه سینه مسافر خودرو بهتر توزیع شده و حالت ثبات سرنشین در هنگام تصادف بیشتر حفظ شود.از آنجا که ماکت های آزمایش تصادف برای اندازه گیری نیروی کم وارد بر سرنشین خودرویی که از کمربند عریض تر استفاده می کند، طراحی نشده اند، مرسدس بنز دوباره به مدل مجازی انسان روی آورده تا فشار بیومکانیکی ناشی از یک برخورد را بررسی کند.این شرکت همچنین از مدل های انسان مجازی برای ساخت یک قلاب فعال برای کمربند خودرو استفاده کرده تا آن را در مدل های لوکس خود به کار گیرد.این کمربند بادشدنی فقط برای صندلی عقب خودرو طراحی شده است و سرنشینان صندلی های جلوی خودرو همچنان با کیسه هوا محافظت می شوند.




:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , علمی , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
بالاخره آیفون بهتراست یا اندروید؟
یک شنبه 1 مرداد 1391 ساعت 12:3 | بازدید : 691 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 اندروید

می‌توان سیستم عامل را راحت تغییر داد

از آنجایی که کل سیستم عامل اندروید به صورت متن باز (Open Source) عرضه می‌شود، مردم می‌توانند کدهای سیستم عامل را تغییر داده و سیستم عامل را آنطور که دوست دارند، تغییر دهند. سپس می‌توان سیستم عامل ویرایش شده را در قالب یک ROM جدید روی تلفن نصب کرد. در حال حاضر گروه‌های مختلف برنامه‌نویسی وجود دارند که ROMهای زیبا و سفارشی را برای تلفن‌های مختلف اندرویدی عرضه می‌کنند. در برخی از نسخه‌های ویرایش شده اندروید، سرعت اجرای برنامه‌ها و برخی از مشکلات نسخه اصلی رفع شده است.


یكی به نفع اندروید

برای اندروید کیبردهای بی‌نظیری مانند Swiftkey تا Swype وجود دارد. SwiftKey، عبارت در حال تایپ را براساس متونی که پیش‌تر در SMS، Email و... استفاده کرده‌اید، پیش‌بینی کرده و به شما پیشنهاد می‌دهد. البته برای آیفون نیز کیبردهای ثانویه وجود دارد اما این کیبردها معمولا به صورت یک نرم‌افزار جداگانه کار می‌کنند و بعضا برای واردکردن متن مجبورید پس از تایپ‌کردن عبارت مورد نظر، آن را کپی كرده و در جایی که به آن نیاز دارید، منتقل کنید.

نصب ساده  نرم‌افزارهای مختلف 

نصب نرم‌افزار از طریق App Store اپل یا Cydia اصلا راحت نیست. دانلود و نصب نرم‌افزار در گوشی‌های جیلبرک شده تقریبا مشکل است. در آیفون‌های معمولی نیز وقتی نرم‌افزار دانلود می‌شود، نمی‌توانید آن را برای ابزار دیگری ارسال کنید اما با وجود نسخه جدید اندروید مارکت و مارکت‌های دیگر، دانلود و نصب نرم‌افزار در آن  بسیار ساده شده است. با فشار یک دکمه می‌توانید نرم‌افزار مورد نظر خود را دریافت و نصب کنید. نرم‌افزارهای اندروید را از طریق Wi-Fi یا Bluetooth نیز می‌توانید دریافت و نصب کنید.

همه‌چیز را با کامپیوتر کنترل کنید

نرم‌افزارهای مختلفی برای اندروید وجود دارد که امکان کنترل تلفن از طریق کامپیوتر را ممکن می‌سازد. از طریق این نرم‌افزارها می‌توانید پیام کوتاه ارسال کنید، کانتکت‌های خود را مرتب کنید، موزیک یا ویدئو پخش کنید و به دیگر امکانات تلفن خود دسترسی داشته باشید. تلفن‌های سامسونگ به صورت پیش‌فرض نرم‌افزار Kies air را برای این کار دارند اما نرم‌افزار مجانی AirDroid نیز برای این کار وجود دارد. در آیفون نیز می‌توان از طریق VNC به آیفون وصل شد اما این روش به هیچ‌وجه به‌خوبی نرم‌افزارهای نام برده شده در اندروید عمل نمی‌کند.



آیفون

همه کارها فقط با یک دکمه

رابط کاربری IOS همیشه ثابت کرده است، شما برای انجام همه کارهای خود تنها به یک دکمه نیاز دارید! اما گوشی‌های اندرویدی هنوز هم کلیدهای اضافه برای رفع نیازهای کاربران دارد! مانند کلیدهای بازگشت یا تنظیمات. کدامیک را بیشتر دوست دارید؟

نرم‌افزارهای جدید، اول برای آیفون هستند

مسلما نرم‌افزارهای مبتنی بر اندروید سن کمتری نسبت به آیفون  و App Store دارند چون بیشتر برنامه‌نویسان مایل هستند تا در درجه اول برای برنامه‌نویسی در IOS فعالیت کنند و سپس روی برنامه‌های اندروید کار کنند. درواقع در حال حاضر اولین تاس‌ها به نفع IOS می‌چرخند تا بهترین برنامه‌ها ساخته شوند.

دیگر اطلاعات‌تان از دست نمی‌رود

شما می‌توانید دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که به صورت اتوماتیک زمانی که در شب دستگاه شما به شارژر متصل می‌شود، عملیات بک‌آپ آن آغاز شود. این به آن معناست که شماره‌های تلفن، برنامه‌ها، عکس‌ها و... به اکانت شما منتقل می‌شود. با این کار زمانی که دستگاه خود را ریست می‌کنید با استفاده از اپل آی دی خود به این سرویس متصل می‌شوید و همه‌چیز به دستگاه شما منتقل می‌شود.

یك امتیاز مهم 

روی آیفون همه‌چیز به‌خوبی کار می‌کند. نیازی به آگاهی از تکنولوژی روز برای استفاده از آن نیست. در صورتی که این اطلاعات را داشته باشید که چه بهتر، در این وضعیت تجربه بهتری از کارکردن با آن خواهید داشت. اندروید هنوز به اندازه آیفون جانیفتاده و در صورتی که درباره آن اطلاعات زیادی ندارید، بهتر است گوشی آیفون‌تان را نگه دارید.


گل به خودی آیفون 

تحقیقات نشان داده‌اند، سیستم عاملی که بیشترین میزان هنگ‌کردن در بین همه نسخه‌های سیستم‌عامل‌های iOS و Android را دارد، نسخه 5 سیستم عامل iOS است. البته این به این معنی نیست که iOS به طور کل بیشتر از اندروید، هنگ می‌کند اما می‌توان گفت نسخه‌های جدید iOS بیشتر دچار حمله می‌شود، یکی از عوامل مهم توقف سیستم عامل iOS حین اجرای برنامه، این است که کاربران iOS برنامه و Appهای خود را آپدیت نمی‌کنند و گاهی برنامه‌های قدیمی، خود باعث ایجاد مشکل در سیستم عامل می‌شود. در حالی که کاربران اندروید می‌توانند از ویژگی  Auto Update برنامه‌هایشان استفاده کرده و بدون نیاز به آپدیت دستی، آنها را به روز کنند.



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , علمی , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
روبات انسان نما سرشار از احساسات
یک شنبه 1 مرداد 1391 ساعت 11:39 | بازدید : 751 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 دانشمندان روباتی را ساخته اند که می تواند احساساتی مانند ترس، ناراحتی یا بی تفاوتی را از خود نشان بدهد. این روبات که "چهره" نام دارد، بر اساس یک پژوهش 30 ساله  و به تقلید از حالات چهره همسر یکی از محققان ساخته شده است. 


در چهره این روبات 32 موتور وجود دارد که احساسات مختلف را در چهره آن به وجود می آورند. این ربات بسیار واقعی به نظر می رسد، ولی در عین حال حالت روبات مانند خود را نیز حفظ کرده و می تواند افراد را بترساند یا تحت تاثیر قرار دهد. محققان می گویند برای اکثر افراد تشخیص خوشحالی، خشم و ناراحتی  آسان تر از تشخیص ترس، انزجار و تعجب است. 

به عکس های زیر نگاه کنید. فکر می کنید هریک از عکس ها کدام حالت را نشان می دهند: غم، گریه، بی تفاوتی، انزجار، ترس، و تعجب.

   

    



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , علمی , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:49 | بازدید : 693 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر

 

به گزارش تکناز به نقل از خبرگزاری بی حرف 9ژانویه2012، 19دی1390: آنها قدرت برتر قرن 21 با کامپیوترهای برتر و اقتصاد برتر هستند.

اکنون چین لقب سازندگان فوق سریع دنیا را یدک می کشد. سازندگان چینی موفق شدند کار ساخت یک هتل 30طبقه، با مساحت 183،000مترمربع را در 15 روز یا 360ساعت تمام کنند.

متخصصین چین به چنین دستاورد بزرگی بدون آسیب کارگران رسیدند. هتل آرک در کنار دریاچه دنگتینگ در استان هونان توسط گروه برود،یک شرکت ساختمانی چینی ساخته شد که متخصص در طراحی مقاوم است.

 

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir

آکادمی تحقیقات ساختمانی چین با انجام آزمایش اعلام کردند این ساختمان در برابر زلزله 9ریشتری مقاوم است. تمامی مصالح استفاده شده در ساختمان، پیش ساخته بود. سازندگان در مدت 46 ساعت ساختار اصلی ساختمان و در مدت 90 ساعت بخشهای دیگر را به اتمام رساندند.ساختمان دارای عایق صوتی و حرارتی است. با اینکه سازندگان طول شب را کار نمیکردند اما بعضا ساعت 10 شب آماده خوردن ناهار میشدند. رکورد قبلی این گروه ساخت یک ساختمان 15طبقه در 6 روز بود.

 

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
کوچک‌ترین میکروفون جهان و مخترع ایرانی + عکس
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:49 | بازدید : 767 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 کوچک‌ترین میکروفون جهان و مخترع ایرانی + عکس

 

به گزارش تکناز یک محقق ایرانی موفق به ساخت کوچک‌ترین میکروفون جهان که از آن در ساخت سمعک برای کم شنوایان استفاده می‌شود ،شد. 

آقای بهرام عزیزاله گنجی که عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می‌باشد توانسته این میکروفون بسیار ریز را با ابعاد ۰٫۵ میلی متر بسازد.

از این ریزمیکروفون می‌توان در صنعت پزشکی مانند ساخت سمعک و یا تشخیص صدای دقیق قلب جنین بهره برد.

حساسیت بالا ، هزینه کم ، مصرف انرژی کم و استفاده از ولتاژ پایین برخی از مزایای استفاده از دستگاه می‌باشد و به حدی ریز است که با چشم غیر مسلح به سختی قابل رویت است و احتمالاً به عنوان ریزترین میکروفون جهان در کتاب رکوردها ثبت شود.
 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موتوری جالب با سرعت 724 کیلومتر سرعت + عکس
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:49 | بازدید : 702 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 یك موتورسوار انگلیسی، امسال قصد دارد برای اولین بار با موتورسیكلت جدید خود كه از قدرت جت برخوردار بوده، ركورد سرعت زمینی موتورسیكلت‌ها را بشكند.


به گزارش تکناز به نقل از ایسنا، پروژه «جت ری‌اكشن» (Jet Reaction) «ریچارد براون» كه با استفاده از یك موتور بالگرد 930 كیلوواتی به عنوان نیروی محركه ساخته شده و حالت پس‌سوزان در آن موجب تولید نیروی بیشتر نیز می‌شود، قرار است ركورد سرعت 605 كیلومتر در ساعت موتورسیكلت Ack Attack Streamliner را كه در سال 2010 ثبت شده، بشكند.

Ack Attack Streamliner از دو موتور سوزوكی استفاده كرده بود چرا كه موتورهای جت بسیار سنگین و خطرناك هستند.

براون كه با فاصله كمی در سال 1999 از ثبت ركورد با یك موتورسیكلت عادی باز مانده بود، امیدوار است كه جت‌ری‌اكشن بتواند به ركورد سرعت 724 كیلومتر در ساعت برسد.

 

موتوری جالب با سرعت 724 کیلومتر سرعت + عکس - www.taknaz.ir


آزمایش این موتور در ماه ژانویه آغاز شده و قرار است ركوردهای سرعت آن به ثبت برسد.

استفاده خودروها و قایقها از موتورهای جت بزرگ برای ثبت ركورد سرعت یك امر معمول است. اما ركوردهای موتورسیكلتها تا كنون با موتورهای معمولی بوده چرا كه نمی‌توان سنگینی موتور جت را بر روی یك چارچوب دو چرخ متعادل كرد.

موتوری جالب با سرعت 724 کیلومتر سرعت + عکس - www.taknaz.ir


براون با ساخت موتور بالگرد قصد دارد از ماه مارس به آزمایش دستگاه خود در انگلیس پرداخته و ركورد نهایی را در سال 2013 به ثبت برساند.




:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
عکسهایی از هلیکوپتر لوکس مرسدس بنز
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:43 | بازدید : 882 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , هوا و فضا , ,
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مشاهده ‌نیویورک ‌ازلندن‌ با تلسکوپی در زیر آب
سه شنبه 20 تير 1391 ساعت 22:5 | بازدید : 803 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 آخرین نیوز: با تلسکوپی كه در تصویر می بینید مردم لندن قادرند بطور زنده نیویورک را ببینند!


این تلسکوپ عظیم که در لندن ساخته شده است با آینه هایی که در زیر اقیانوس آتلانتیک کار گذاشته شده است تصاویر نیویورک را برای لندنی ها قابل مشاهده می کند.

پائول جرج، مهندسی است که این تلسکوپ عظیم را طراحی کرده است. وی هدف از طراحی این تلسکوپ را که روی آن نام تلکتروسکوپTelectroscope نهاده است، جامه عمل پوشاندن به آرزوی پدر بزرگش مبنی بر دیدن مردم نیویورک از سوی مردم لندن را عنوان کرده است.
















:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
زشت ترین گوشی های موبایل جهان !
سه شنبه 20 تير 1391 ساعت 21:22 | بازدید : 1026 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 به برخی از گوشی هایی که به عنوان زشت ترین گوشی در دنیا شناخته می شدند اشاره می کنیم.

زیمنس Xelibri:

این مدل از گوشی های زیمنس به همه چیز شباهت داشتند به غیر از یک تلفن همراه همچنین در دورانی که این گوشی ها به بازار عرضه شد امکانات بسیار کمی نیز برای زمان خودش داشت. این گوشی تنها برای مدت ۱۸ ماه در مغازه ها دیده شد.

زیمنس Xelibri www.taknaz.ir

Bang & Olufsen Serene:

شرکت Bang & Olufsen  یکی از شرکت های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری است و در این زمینه نیز بسیار خوب کار کرده است اما تلفن همراهی که این شرکت ارائه داد بسیار عجیب بود. دراین گوشی صفحه نمایش زیر صفحه کلید قرار داشت. برای این گوشی باید ۱۰۰۰ دلار  پول نیز پرداخت می کردید.

Bang & Olufsen Serene www.taknaz.ir

نوکیا ۷۳۸۰:

نوکیا یک برند بسیار بزرگ در عرصه تولید گوشی های همراه است اما این شرکت نیز گاهی برای در طراحی گوشی هایش بی سلیقگی کرده است. مدل ۷۳۸۰ از یان شرکت بسیار گوشی بد ترکیبی است و حتی صفحه کلید نیز ندارد و نوکیا نیز هیچوقت امار فروش این گوشی را اعلام نکرد.

نوکیا 7380 www.taknaz.ir

نوکیا ۳۶۵۰:

این گوشی را احتمالا افرادی که در اوایل دهه ۸۰ به دنبال گوشی بوده اند بسیار خوب یادشان است. مدل۳۶۵۰ با دکمه های دایره ای شکلی که داشت بسیار گیج کننده بود و هرکسی نمی توانست با آن به درستی کار کند و همچنین بسیار بزرگ نیز بود.

نوکیا 3650 www.taknaz.ir

ورتو کبرا:

خریدن یک گوشی زشت خود بسیار دردناک و غیرقابل باور است اما اینکه کسی بخواهد برای همان گوشی بیش از ۳۰۰ هزار دلار نیز بپردازد بسیار عجیب است. گوشی شرکت ورتو در حالی که بسیار بی سلیقه طراحی شده است و امکانات خاصی نیز ندارد اما با برلیان تزئین شده و قیمت نجومی نیز دارد.

ورتو کبرا www.taknaz.ir

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
دوشنبـه این هفتـه ؛
شنبه 17 تير 1391 ساعت 11:31 | بازدید : 1193 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


نزدیک به ۳۰۰ هزار کامپیوتر در سراسر جهان ممکن است روز دوشنبه امکان اتصال به اینترنت را از دست بدهند. این قطعی موقت، ناشی از آلودگی این سیستم‌ها به ویروسی موسوم به " DNS Changer" است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از عصر ایران؛ کاربرانی که کامپیوترهایشان به ویروس DNS Changer آلوده شده، ممکن است روز دوشنبه (۱۹ تیر، ۹ ژوئیه) با قطعی اینترنت مواجه شوند. به رغم هشدارهای متخصصان امنیت شبکه‌، اکنون هزاران سیستم و شبکه کامپیوتری در سراسر جهان به این ویروس آلوده شده‌اند.

این ویروس که FBI مدعی کشف آن شده است در ابتدا چندان مخرب به نظر نمی‌رسید و در روزهای گذشته، هشدارها نسبت به ماهیت این ویروس و راه‌های مقابله با آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. بطوریکه کاربران باید با تماس با ISPها یا با استفاده از ابزارهای مخصوص، این ویروس را از سیستم‌ها پاک کنند.

بسیاری از شرکت‌های خدمات‌دهنده اینترنت پیام‌های ویژه‌ای برای کاربران فرستاده‌اند و پلیس فدرال آمریکا (FBI) هم ­وب‌سایتی راه‌اندازی کرده که به کاربران کمک می‌کند تا به‌صورت آنلاین بتوانند سیستم خود را اسکن کنند و بفهمند که سیستم‌شان در دام DNS Changer گرفتار شده یا نه.

سیستم‌های آلوده به این ویروس، روز دوشنبه امکان آنلاین شدن نخواهند داشت. کاربران این سیستم‌ها باید با تماس با خدمات‌دهنده اینترنت، یا با ابزارهای مخصوصی که برای این کار طراحی شده، این ویروس را از سیستم خود پاک کنند تا بتوانند بار دیگر به اینترنت وصل شوند.

بر اساس گزارش FBI بیش از ۲۷۷ هزار کامپیوتر در کشورهای گوناگون جهان به این ویروس آلوده شده‌اند. در ماه آوریل تعداد سیستم‌های آلوده به DNS Changer از مرز ۳۶۰ هزار هم گذشته بود، اما با به‌کار بستن توصیه‌های امنیتی متخصصان، اکنون از تعداد قربانیان بالقوه آن کاسته شده است.

از این تعداد، نزدیک به ۶۴ هزار سیستم آلوده در آمریکا قرار دارند. در کانادا هم بیش از ۲۵ هزار سیستم به این ویروس آلوده شده بودند، اما مسئولان ارتباطات این کشور با پخش توصیه‌های امنیتی در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، تعداد سیستم‌های آلوده را به ۷ هزار رساند‌ه‌اند.

 

این مطلب مهم است،حتما از ادامه مطلب بازدید کنید......همچنین در ادامه مطلب لینکی قرار دادیم که با کلیک بر روی آن به راحتی متوجه می شوید که ابزار شما آلوده به ویروسند یا نه.......ادامه مطلب یادتون نره....

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب ...
دانلود نرم افزار
سه شنبه 6 تير 1391 ساعت 16:13 | بازدید : 1225 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 نرم افزار های موجود با همکاری گروه پرشین استار و سایت وطن دانلود (بزرگترین سایت دانلود فارسی) در اختیار شما قرار گرفته است.

 

 دانلود مجموعه عظیم آموزش های Adobe CS6 از شرکت لیندا ! کامل ترین مجموعه آموزشی CS6 (جدید)
 دانلود مجموعه ی کامل پروژه های آماده VideoHive بیش از 50 گیگابایت با لینک مستقیم - آپدیت 2011 (جدید)
 دانلود آموزش رتوش در عکاسی حرفه ای - 3 مجموعه بی نظیر - از مبتندی تا پیشرفته
 دانلود مجموعه کامل پروژه های آماده After Effects CS5 از کمپانی Video Hive آپدیت 2012 - 75 گیگابایت (جدید)
 دانلود فیلم آموزش زبان انگليسي English Today در قالب 26 DVD به صورت کامل
 دانلود آموزش مکالمه ی زبان انگلیسی (جدید)
 دانلود رایگان آموزش کامل سیم کشی ساختمان - آموزش ویدئویی به همراه Ebook
 دانلود رایگان فیلم آموزش کامل ورزش پارکور
 دانلود رایگان تمامی آثار موسیقیدان معروف بتهوون - بیش از 2700 موسیقی سنفونیک
 دانلود رایگان برترین نرم افزار ها و بازی های 2011 برای گوشی های آیفون
 دانلود آموزش های عکاسی MasterClass - Karl Taylor
 دانلود ویندوز 7 - آپدیت March 2012 - نسخه 32/64 بیتی
 آموزش زبان انگلیسی با Study English IELTS Preparation - بیش از 12 گیگابایت آموزش با لینک مستقیم (جدید)
 دانلود کاملترین آموزش شبکه و ویندوز سرور 2008 در اینترنت -55 گیگابایت با لینک مستقیم
 آموزش عکاسی - دانلود مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی Portrait
 دانلود رایگان کاملترین اموزش گیتار در اینترنت - بیش از 30 گیگابایت



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , دانلود , دانلود نرم افزار , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
سیـر تکامـل تلفـن همـراه از سـال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۲
سه شنبه 6 تير 1391 ساعت 15:42 | بازدید : 943 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تلفن همراه به عنوان وسیله ای که تاثیر زیادی در ایجاد روابط میان دارندگان این گجت دارد، تبدیل به بخش مهمی از زندگی روزانه ما شده است و از کوچک و بزرگ همه دارای یک تلفن همراه هستند. گوشی های امروزی نسبت به گوشی هایی که در اوایل وارد بازار شده بودند بسیار متفاوت بوده و در حال حاضر شما با داشتن گوشی هایی که تبدیل به اسمارت فون شده اند نه تنها از گوشی هایی که اوایل وارد بازار شده اند استفاده نخواهید کرد بلکه سراغی از آنها هم نخواهید گرفت.

با ورود فناوری های جدید تغییرات زیادی نیز در تلفن همراه بوجود آمد و گوشی های آجری که در اولین ورود خود به دنیای ارتباطی انسانها در سال ۱۹۹۵ ایجاد شدند تبدیل به اسمارت فون های زیبا و چشم نواز شدند که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه سفری به اولین گوشی های تولید شده با فناوری walkie-talkie تا گوشی های اسمارت فون امروزی خواهیم داشت.

 

حتما از ادامه مطلب و عکس های جالب دیدن کنید...

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , ,
:: برچسب‌ها: سیـر تکامـل تلفـن همـراه از سـال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۲ , سیـر تکامـل , تلفـن همـراه , ,
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
:: ادامه مطلب ...
صلوات براي استيو جابز در حضور رییس‌جمهور
یک شنبه 28 خرداد 1391 ساعت 23:16 | بازدید : 1150 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

جهان: مجري يك برنامه در حضور رييس‌جمهور از مردم خواست براي شادي روح استيو جابز صلوات ختم كنند.

در اختتاميه جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال و در حضور رييس‌جمهور مجري برنامه از حاضران خواست براي شادي روح مرحوم تازه درگذشته استيو جابز مالك كمپاني اپل مكينتاش صلوات بفرستند.

پيش از اين نيز در برخي محافل عمومي از جمله در يكي از دانشگاه‌ها براي استيو جابز خرما و حلوا پخش كردند.

منبع: شرق



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , , ,
:: برچسب‌ها: صلوات استیو جابز , شادی روح , جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
حدس بزن این چیه؟
پنج شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 10:17 | بازدید : 1235 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

 

 
 

 
 
 

 

حدس بزن این چیه؟!



اگر تونستی حدس بزنی این چیه؟

.

.

.

.

یه راهنمایی: این عکس در سال 1956 گرفته شده.

حالا می تونی حدس بزنی؟

نه؟

یه کمی فکر کن بابا

.

.

.

بگم؟

.

.

این یک هارد کامپیوتر با فضای ذخیره 5 مگابایت ه !!!!

یعنی در مقابل هاردهای 500 گیگابایتی الان هیچی نیست، مثلاً فقط به اندازه یک عکس ساده جا داره !!!
 


منبع: روزنه آنلاین
 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موزیک پلیر با طراحی جالب
جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 11:49 | بازدید : 1167 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

MP3 PlayerMP3 Player



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
:: ادامه مطلب ...
شیر آب مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره
شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 18:5 | بازدید : 1107 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

شیر آب مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره

مخلوط کردن آب سرد و گرم تا رسیدن به دمایی متعادل برای شستن ظرف و یا دوش گرفتن همیشه باعث اتلاف بیهوده آب می شود. اما در یک ابتکار جالب از شرکت Ihouse شیر آب هوشمندی طراحی شده که به تکنولوژی تشخیص چهره افراد مجهز است.



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
:: ادامه مطلب ...
دزد ماکسیما
چهار شنبه 12 بهمن 1390 ساعت 20:51 | بازدید : 1647 | نوشته ‌شده به دست Behrad davoudi | ( نظرات )

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




از یک دزد ماکسیما میپرسند چه طور دزدی میکردی؟؟
میگه میرفتم روی سقف ماشین چون وزنم زیاد بود ماشین فکر میکد چپ کرده در ها را باز میکرد من هم دزدی میکردم





جلل خالق

 



:: موضوعات مرتبط: اتومبیل , تکنولوژی , جالب! , داستان،ادبیات و اشعار , ,
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد